Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

domingo, 9 de noviembre de 2008

13 Mitja Marató de Castellbisbal







Diumenge, 9 novembre 2008
  • Temps chip (Real): 1:42:42
  • Mitja x Km.: 4:51
  • Lloc general: 267
  • Arribats meta: 563
  • Categoria: M5
  • Lloc M5: 34
  • Arribats meta M5: 99

RETROBAR BONES SENSACIONS A LA MITJA MARATÓ...!!!

Després de la Marató del Mediterrani em vaig plantejar continuar la meva particular progressió sense preses però sense pauses i mantenir el nivell d’entrenaments amb la regularitat necessària. La Mitja Marató de Castellbisbal era una d’aquelles curses que, per diferents circumstàncies, mai havia pogut fer i la veritat es que en tenia ganes…. Molts companys m’havien parlat en el sentit que era una cursa molt dura i exigent, i l’idea m’era atractiva....

Així que desprès de parlar amb el meu amic Manel i planificar quines serien les mitges maratons que faríem fins la propera Marató de Barcelona 2009… Doncs tocava fer-la…!!! Varem anar a Castellbisbal el Manel, el Rafa i jo… I la veritat que la cursa en va agradar molt (recorregut i entorn) i a més, suposo que això també va influir, em va anar molt millor del que em pensava…

Realment la cursa es dura i exigent i sorprenentment jo em vaig trobar amb energies suficients per fer-la de menys a més, i fins i tot, mantenint un ritme progressiu en les pujades i a les baixades i al pla per sota de 4:45…

Bé.. Una mitja per retrobar-me amb les bones sensacions i que obre noves expectatives de futur… Encara que no oblido que baixar només un minut requereix un esforç considerable….

Experiència positiva…

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS