Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

domingo, 14 de diciembre de 2008

XX Mitja Marató de Vilanova





Doncs bé…. La Mitja Marató de Vilanova, per a mi, ha durat exactament 5,92 km. Les expectatives que tenia, de moment, queden en stand by… La historia es la següent: Una cua llarguíssima i que no avançava per recollir el dorsal i el xip… Primers moments d’escalfament i foto amb els companys de atletesvng … A manca de 10 minuts abans de començar un altra cua al lavabo.. Amb sort aconsegueixo sortir corrents i situar-me a primera línia de sortida tot just 1 minut abans de l’inici… Per tant, surto amb els cracks de la mitja i em deixo endur per la inèrcia del grup capdavanter (2 primers Km. a una mitja de 4:20…!!), me n’adono que aquest ritme no es el meu ni de bon tros i intento afluixar una mica per tal de recuperar la meva dinàmica de cursa... En aquest intent avanço 3 Km. més fins arribar al Passeig Marítim.… i en aquests moments noto una estrebada a la part posterior de la cama dreta (Bíceps crural) que em provoca una rampes molt intenses i molestes… Intento seguir uns quants metres però la sensació de molèstia no desapareix... Fins que em paro i intento estirar una mica amb molta compte… Torno a córrer uns metres però la molèstia persisteix i no puc recuperar el meu ritme de cursa… Així que, molt emprenyat per l’imprevist decideixo que, per evitar possibles mals majors, el millor que puc fer es abandonar la cursa…. Dit i fet!!

Al cap d’una estona sembla que he recuperat la normalitat i, aparentment, estic com nou…. Però sap molta greu que passin aquestes coses, quan físicament un es troba en condicions optimes per continuar la progressió iniciada fa uns mesos.. Malgrat tot, segur que es el millor que podia fer, ja que el que no estic disposat a patir es cap altra lesió per inconsciència pròpia…

La propera mitja Sitges 2009…

3 comentarios:

  1. La Mª Carme ja em va comentar que habíes hagut d´abandonar, i comparteixo am tu l´opinió de que es el millor que podies fer. Més val parar a temps que arriscar una lessió que et tingui parat setmanes.

    Potser l´error va ser quedar amb el temps tan just per fer les fotos que va fer que molts no calentessim més de 5 minutets mal comtats. Per la propera s´hauría de tenir en compte. I disculpam si cuan vas saludar-me no vaig estar prou per a tu, peró estava una mica atabalat. En una altre ocasió parlem amb més calma.

    Arreveure.

    ResponderEliminar
  2. Ei! Hola. Sòc el Búfal (Jordi Cabau).
    Quina llàstima l'imprevist, espero que et recuperis aviat. Això de correr ja té aquestes coses, però que hi vols fer. S'ha de pensar ja en la propera. El millor és haver plegat a temps.
    Salut.

    ResponderEliminar
  3. Ei que tal? M'alegro que l'entrepà de tonyina fos prou bò. Jo hi vaig bastant, tenen premsa i el tracte es correcte. Del tema d'entrenar entre setmana al voltant de les 8.30 em sembla perfecte. Quan vulguis quedem. Estem en contacte.
    Albert

    ResponderEliminar

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS