Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

jueves, 12 de febrero de 2009

Brooks Glycerin 7: Noves sabatilles, nous reptes


Avui he estrenat les noves Brooks Glycerin 7 i he retirat de la vida activa les New Balance 1062.. Finalment i seguin els consells de'n Ramón Martínez de Xterra m'he decidit probar les Brooks, que es una marca que fins ara no havia utilitzat en entrenaments per asfalt, encara que tinc les Brooks Cascadia Pivot per les curses de muntanya. Son unes sabatilles que, en el moment de provar-les, m'han donat una sensació de comfort espectacular, com si las hagués portat tota la vida i una amortiguació realment bona al trepitjar... Únicament haig de dir que al costat de les Saucony Triumph, per exemple, tenen un disseny més discret i no son tan atractives a la vista... Però finalment m'he decidit per les bones expectatives que sembla que tenent... Ara ha fer kilómetres i ha veure quin rediment em donen....!!!

DETALLS TÈCNICS DE LES GLYCERIN 7

La nueva GLYCERIN ® 7 de BROOKS sorprende por su gran potencia de amortiguación y por el confort que ofrecen sus materiales de calidad. BROOKS innova tecnológicamente, y las entresuelas BioMoGo y e-Fusion proporcionan una comodidad duradera al más alto nivel. Para un perfecto control del pie, cuentan con Hydroflow ® en los talones y el antepié, y con DRB ® Accel.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS