Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

domingo, 28 de diciembre de 2008

Entrenament 1 de gener del 2009: Monestir de la Plana Novella


La sortida d'avui ha anat força bé.. Al final hem estat 6 agosarats corredors els que hem fet front a les inclemències del temps i ens hem trobat per fer la tirada llarga: Victor Peña, Jordi López, Albert Gràcia, Josep Antóni Córdoba, Manel Tintoré i jo mateix. Després de tot hem tingut sort i no ha plogut gairebé gens (Quatre gotes els primer 5 minuts i prou) i pràcticament no ens hem mullat't... Finalment hem fet 22,160 Km., a una mitja per Km. de 5:22.

Pel proper dijous 1 de gener del 2009, com fem cada any, anirem al Monestir Budista de la Plana Novella (anar i tornar) son uns 18 Km. i, a ritme tranquil, estarem aprox. 1 hora i 45 minuts... Ens trobarem a les 8:45 del mati a la xurreria (davant del pavelló poliesportiu de les Roquetes i anirem en cotxe fins al Caprabo de Sitges des d'on sortirem). No es una sortida excessivament exigent, encara que te un parell de pujades que "ofeguen" una mica (tot depèn de com es pugin), peró tot son camins molt practicables, de terra i sense pedres....

4 comentarios:

  1. Em sap greu no haver vingut, però es que aquests dies un no fa més que les coses que no pot fer la resta de l'any.
    Per l'1, a quina hora teniu pensada la sortida?
    Salut i kms!

    ResponderEliminar
  2. Hola, Jordi...
    El dijous ens trobarem, com ja diu al post, a les 8:45.. Per aixó de que anirem a dormir una mica tard...

    Compte amb els turrons...!!!

    ResponderEliminar
  3. Bé, intentaré fer l'esforç si es que la família em deixa anar a dormir a una horeta raonable. Jo aquests dies treballo, i això combinat amb les festes em limiten molt.
    Tinc moltes ganes de fer una bona tiradeta, a vore...

    ResponderEliminar
  4. Hola Carles,

    Demà no podré sortir amb vosaltres a córrer. Tinc una molèstia a la cama esquerra (isquios) que vull curar correctament. La tirada del diumenge va estar molt bé. Si dijous estic bé, vindré.
    Salutacions

    ResponderEliminar

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS