Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

lunes, 16 de marzo de 2009

Entrenament diumenge 15 de març del 2009: Carretera de les Aigües



  • TEMPS FINAL: 1:56:12
  • KM.: 21,450
  • RITME x KM.: 5:25

Aquest diumenge hem anat a la carretera de les Aigües a fer l'entrenament. En Josep Antoni ens va demanar al Manel i a mi, si volíem acompanyar-lo ja que fa uns quants anys que no tornava als llocs on ell havia fet motociclisme de muntanya (Enduro). Jo li vaig prometre al meu company que desprès del Marató de Barcelona aniríem un dia... i dit i fet...!!

Ha estat un entrenament diferent i amb un mati amb un sol espatarrant i una temperatura força agradable... Com es habitual ens hem creuat amb molts corredors i molts practicants de mountain bike al llarg dels gairebé 22 km. que hem fet. En Josep Antoni ha gaudit de les vistes espectaculars i els primers 40 minuts hem anat a un ritme tranquil, després jo he començat a fer diferents canvis de ritme progressius seguint la dinàmica que darrerament poso en pràctica... En Josep Antoni ha anat al seu ritme i el Manel avui ha estat més conservador (Suposo que pel kilometratge que ha fet al llarg de la setmana) i no m'ha seguit en els moments en que jo he augmentat el ritme (malgrat tot esperava que ho fes...!!) però entenc el seu plantejament...

Bé, així hem fet tot el recorregut, pujades incloses, fins a les antenes de comunicació de Collserola, on ens hem aturat per gaudir del paisatge, i després de tornada fins el cotxe. En definitiva, un mati realment espectacular i amb molt bones sensacions........

1 comentario:

  1. Un entrenament molt maco.
    A veure quan disposo de més temps i puc fer sortides així.
    En Josep Antoni va tenir una gran idea.

    ResponderEliminar

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS