Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

domingo, 19 de octubre de 2008

Marató del Mediterrani 2008

                                                    











Diumenge. 19 d'octubre del 2008

  • Edició: 4
  • Distància: 42,195 Km.
  • Hora sortida: 9:00 hores
  • web: www.maratodelmediterrani.com
  • Temps Real: 3:46:55
  • Min. x Km.: 5:23
  • Lloc Categoria M4: 39
  • Arribats Categoria M4: 73
  • Classificació General: 148
  • Arribats Meta: 247

EL GRAN REPTE: 2 MARATONS EN 3 SETMANES...!!

Doncs semblava que era un fita realment difícil i molt complicada d’assolir… Sobre tot desprès del temps (mesos) de recuperació i d’intentar retrobar mica en mica la forma a base d’entrenaments i molts km. amb sensacions desiguals… Un dia regular, quatre malament i un una mica bé…. Amb dubtes seriosos sobre si seria capaç no tan sols d’assolir el repte, simplement de creuar la línea d’arribada… Bé, dos Maratons en tres setmanes …!! Una bogeria…??? Potser sí.. però molt important per intentar recuperar la confiança en mi mateix i establir un nou punt de partida, deixar una etapa enrere i retrobar-me amb les sensacions que em motiven per superar-me a mi mateix i deixar enrere els moments de negativitat…

La Marató de Zaragoza va ser la prova de que encara podia tornar a córrer una Marató sense "petar" i acabar-la amb prudència i sense anar per sobre de les meves possibilitats. Es tractava d’això… d’acabar-la amb bones sensacions i tenint ganes de seguir endavant… La recuperació de Zaragoza va anar molt bé i en tres dies vaig tornar a entrenar amb ganes….

A la Marató del Mediterrani, vaig anar amb una gran incògnita… Tot i que les sensacions eren relativament bones, ignorava com respondria el meu organisme al córrer de nou la distancia mítica únicament 21 dies desprès de l’anterior. Físicament confiava en poder fer un paper digne, en principi la idea era repetir el temps de Zaragoza (Intentar baixar de les 4 hores ni que fos un parell de minuts), no acabar exhaust, i sortir mentalment reforçat doncs em falta convicció i determinació i anímicament estic una mica trontollant. Quines coses…!!

Arriba el moment de la sortida al Canal Olímpic, el Manel i jo ens desitgem bona sort, i ell se’n va al seu ritme. Jo començo amb molta precaució i faig el primers 10 Km. sense cap complicació en 51 minuts. Vaig bastant còmode al voltant del 5:10 x Km... Segueixo endavant amb el monòton recorregut pel passeig marítim de Castelldefels i Gavà, és una marató molt solitària i a vegades les sensacions son agobiants. Arribo a la mitja marató en un temps raonable de 1:48 i encara segueixo a un ritme acceptable... Com qui no vol la cosa aconsegueixo mantenir el tren de marxa fins el Km 35. i a partir d’aquí el cansament comença a deixar-se notar i penso que es millor baixar una mica el ritme per tal de poder arribar sense més complicacions... Els darrers 7 km. fins la meta els faig uns 40 segons més lent per cada km. i, com en anys anteriors, la part mes dura es l’entrada al Canal Olímpic i els dos darrers Km’s, que es fan llaaaaargs, molt llaaaaargs.... gairebé eterns....

Finalment aconsegueixo acabar la Marató en un temps, que comparant-lo amb el de Zaragoza, es espectacular... He baixat 8 minuts i he entrat en 3:46:55...!!! Crec que he aconseguit superar el repte i , el que es més important, les seqüeles de la lesió al peu esquerre han desaparegut totalment i m’he situat en el nou punt de partida al que volia arribar... Ara deixo enrere una etapa i espero que amb uns entrenaments fets amb seny i constància torni a situar-me en aquell punt que em permet gaudir de les curses i superar-me a mi mateix.....

Per cert, el meu amic Manel també a aconseguit el seu particular repte... Acabar les dues Maratons en menys de 3:30 h. i es que el noi està com una moto... Felicitats Manel...!!!

Se’ns dubte el fet de córrer es una mena de “Way of life” que des que vaig iniciar-me (Ara fa vuit anys) s’ha convertit en una necessitat i una via d’escapament insubstituïble. Que sigui per molts anys...!!!

Pròxima Marató.... Barcelona 2009

1 comentario:

  1. Bones Carles,
    tot i que no ens vàrem coneixer en persona si que vam coincidir pels carrers de Saragossa. Les nostres respectives dones es coneixien i van estar una estona juntes. He trobat el teu blog enllaçat desde AteltesVNG.org a on també pertanyo.
    Sols volia saludarte i a veure quin día ens trobem corrent per alguna cursa. La meva propera serà la mitja de Vilanova.

    Arreveure.

    ResponderEliminar

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS