Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

sábado, 31 de enero de 2009

Entrenament diumenge 1 de febrer del 2009: Vilanova - Cubelles - Cunit - Calafell - Vilanova


Ja queda menys pel 1 de març i cada cop es respira més intensament el flaire de la Marató en els entrenaments... Es una sensació que es viu interiorment i que et provoca pessigolles a les cames.... Aquest diumenge es tracta de mantenir la dinàmica de fer molts kilòmetres i acostumar el cos a regular l'esforç i adaptar-se al ritme progressiu que ens hauria de permetre córrer la Marató en negatiu (La segona mitja més ràpida que la primera) Aquesta és la teoria, però en la pràctica no és tan fàcil complir-la i aquí és on es conjuguen els diferents factors que el dia de la Marató poden fer que els plans surtin com estava previst o que passis un veritable calvari físic i psicològic... Però, es clar, sense aquest risc i aquesta sensació d'incertesa no seria el mateix...

Demà intentarem fer uns 30 Km., a les 8:00 h. al pàrquing del Hospital de Sant Antoni Abad començarà l'entrenament...

5 comentarios:

  1. Que vagi bé demà amb el vostre 30.
    Jo intentaré fer que la mitja de demà sigui de prouta qualitat per que tingui un efecte que s'aproximi
    al d'un 30.
    Salut i KM's!

    ResponderEliminar
  2. Hola Jordi...!! Segur que aconseguiràs un gran temps a Granollers, ho dedueixo pels bons entrenaments que estàs fent..!!! Encara que esperem que no plogui...!!! El dijous passat vaig estar a Sevilla i vaig fer una parte del recorregut de la Marató i em vaig enrecordar de tu... Que vagi força bé i ja em diràs el temps que has fet....!!!

    ResponderEliminar
  3. Ei! Hola Carles. Avui cal estar satisfet. 1:27:17. Per no variar he tornat a patir ja que, tot i que el recorregut és molt agradable, les pujadetes m'han fet força mal. El resultat final ha estat per a mi una gran sorpresa. A mitja carrera firmava per fer 1:30 i ja veus.
    Aquesta setmana vaig de nits. Intentaré correr de les 3 de la tarda fins les 4:25. Aquest és l'horari que els nens fan per la tarda.
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  4. Ah! He parlat de mi i prou. Ja em val. Suposo que heu fet un molt bon entrenament avui que de segur serà molt valuós de cara a la MARATÓ.
    Per cert, en Joan Josep i l'Albert han fet uns tiempaços brutals.
    Ens veiem!

    ResponderEliminar
  5. Noi, només haig de dirte que has fet un mitja espectacular...!!! Aquesta marca es un privilegi i no està a l'abast de qualsevol...!!
    Lo del patiment es consustancial a la marca i segur que estàs molt content... Felicitats i fins aviat...!!!

    ResponderEliminar

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS