Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

domingo, 18 de enero de 2009

Entrenament diumenge 18 de gener del 2009: Vilanova - Sant Pere- Vallpineda - Sitges - Vilanova


Desprès de la Mitja Marató de Sitges tornem a la rutina de les tirades llargues, cada cop pensant més en el dia 1 de març..... Aquest diumenge 18 de gener tornem a fer una tirada progressiva d’ aproximadament 2 hores. La idea es dividir el recorregut en tres fases: la primera a un ritme de 5:30, la segona a 5:00 i la ultima a 4:45 x km. Tot i això, es tracta de rodar sense pressió i orientant els nostres esforços mentalment pensant en la Marató. A partir d'avui anirem fent alguna altra sortida una mica mes llarga (Màxim 2:30 h.) en circuits que no tinguin massa desnivells i on es pugui rodar amb una certa comoditat sense carregar excessivament les cames, ja que el que volem es memoritzar el ritme de la marató i augmentar el kilometratge. 

El recorregut que farem es aquest: Vilanova - Sant Pere - Vallpineda - Sitges - Vilanova. Un recorregut assequible, no excessivament dur i que permet anar a un ritme cómode. L’hora prevista de sortida és a les 8:30 h. del mati a la xurreria que està davant del Poliesportiu de les Roquetes, a la carretera de Vilanova direcció Sitges.

Finalment avui ens hem trobat en Manel Tintoré, en Rafa Carvajal i jo per fer la sortida prevista... En Manel encara está una mica resentit del seu bessò i això el preocupa per la possibilitat de perdre alguns dies d'entrenament, en cas que no millori. Jo tinc una petita molèstia al genoll dret, peró sembla que, de moment, no m'impideix entrenar i en Rafa avui s'animat a fer les 2 hores, tot i que els seus entrenaments darrerament son molt irregulars, peró ha aguantat com un campió i al final m'ha disputat l'esprint...!!!

La sortida d'avui, tot i que no hem fet exactament el que estava programat, no ha estat gens malament: 23,380 Km. a una mitja de 5:18 x Km., amb alguns trams de canvis de ritme... Ara ja estem absolutament centrats en la Marató de Barcelona i, si els inconvenients ens respecten, a partir de demà a pujar el kilometratge... Per exemple, demà dilluns tenim previst un rodatge de 15 Km. a un ritme aproximat de 5:30 (A partir de les 8:30 del matí...)... Si algun company que faci la Marató o bé que vulgui fer km's vol compartir la sortida, doncs que ho digui....

8 comentarios:

  1. Ei Carles, jo deixo els crios a les 9 al cole i visc a Cubelles. Suposo que abans de les 9:20 (a Vilanova o bé on diguis), imposible.
    Ara estic treballant així que es posible que trigui una mica en poder revisar el blog.
    A reveure.

    ResponderEliminar
  2. Doncs per mi cap problema.. Si vols podem quedar a les 9:20 aprox., a la xurreria que esta davant del Poliesportiu de les Roquetes (Carretera de Vilanova direcció Sitges) i fem una sortida al voltant dde 1:15 minuts en plan tranquil: Vilanova - Sant Pere de Ribes - Vilanova... Ja em diràs...

    ResponderEliminar
  3. Ei Carles, demà he decidit fer la part de muntanya, no per que vulgui si no perqué demà m'acompanyen 2 companys d'afició bojos per coneixer rutes de muntanya aquí a la comarca i són els que m'han pressionat per fer.me canviar d'idea.
    Jo potser aguanti poquet, ja veurem.
    Estem en contacte.

    ResponderEliminar
  4. Hola Jordi...!!
    No sé si tu has fet alguna vegada el recorregut que fareu demà, pero en tot cas als teus companys els hi agradarà força.. Hi ha un paisatge molt maco, encara que hi ha trams una mica exigents... segons al ritme que aneu "patireu" una mica... El divendres va ser un plaer córrer amb tu. Salut i fins aviat...!!

    ResponderEliminar
  5. Merci Carles, tinc clar que no s'ha de forçar. Els companys estan impacients per fer aquests circuits que fins ara desconeixien.
    Per a mi va ser també un gran plaer. Aquesta setmana vaig de matins i això vol dir que hauré d'improvisar una mica els horaris d'entreno.
    Si surts per la tarda penja l'hora, jo estaré pendent i si puc vindré.
    Salut i KM's.

    ResponderEliminar
  6. Espero que l´entrenament us hagi anat d´alló més be. Jo la tirada llarga la vaig fer ahir, y no se si avui hauría aguantat el tipus. He sortit a les 7 per fer 16 km.

    Arreveure.

    ResponderEliminar
  7. Carles, tenies raó, camí molt, però que molt maco i dur, molt exigent.
    Veig que heu fet molt bona feina.
    Ens veiem!

    ResponderEliminar

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS