Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

sábado, 31 de enero de 2009

New Balance 1062: Una etapa més

Estat actual de les NB 1062 uns dies abans de pasar al IMSERSO....

Arriba el moment de tancar el cicle de vida útil de la meva darrera adquisició de sabatilles de running per entrenar... Des del 6 de març del 2008 fins el dia d’avui he estat utilitzant les New Balance 1062 amb un total de 1.523 Km. de rodatge. Això es el que es va dir de les NB 1062 quan les vaig comprar:

"New Balance mejoró la planta de su modelo 1062 para hacerla mas estable que su predecesora. El puente de transición, ubicado en la parte medio de la planta, es mas grueso y se divide en tres partes independientes para aislar de mejor manera las fuerzas de los impactos y mejorar la transición desde el talón hacia la punta. Recomendado para corredores con arco normal a alto y que buscan buena amortiguación con un poco de estabilidad."

Haig de dir que en general han estat unes bones sabatilles amb una durabilitat més alta, per exemple que les darreres Mizuno Wave Creation 7 que vaig tenir fa un parell d'anys i que van patir un desgast molt superior.

Pel que fa a la confortabilitat les NB 1062, per mi son potser un pel rígides, ja que abans vaig tenir les Saucony Progrid Triumph 4 i aquestes eren més confortables i còmodes. Amb les NB 1062 només vaig patir unes setmanes una molèstia als talons dels peus que paulatinament van desaparèixer, però no estic del tot segur que fos a causa de les sabatilles. En general, un notable per les NB 1062... Ara toca canviar a un altre marca per provar noves sensacions. tinc tres candidates les Saucony Progrid Triumph 5, les Asiscs Nimbus 9 i les Brooks Glycerin 7.. En uns dies la incògnita estarà resolta...

2 comentarios:

  1. Jejeje, ja ho hem parlat aquest matí, pel que no cal que et digui per quines d´elles em decanto.

    Segur que totes t´aniran molt be.

    Arreveure i bon entreno demà.

    ResponderEliminar
  2. Jo soc de Brooks 100%. Ara tinc uns NB1062 i no hi ha color comparades amb les Brooks Infiniti. Salutacions.

    ResponderEliminar

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS