Galería de Audio - Front

Galería de Audio - Front

Blogger Translate / Traductor del Blog

martes, 11 de agosto de 2009

Garmin FR 405



That’s Right...!! Finalment, desprès d'uns llargs dies d'espera i d'anar a entrenar amb la sensació de que em faltava alguna cosa, realment quan un s'acostuma a fer els entrenaments cada dia amb aquesta pertita meravella tecnològica que és el FR 405 i a llegir i interpretar les seves dades: temps, distància, desnivell total i acumulat, ritme parcial i total, pulsacions reals i pulsacions mitges, personal trainer i moltes coses més... Doncs com deia, quan no el puc utilitzar vaig amb una sensació una mica estranya, com si els entrenaments no fossin el mateix....

Fa uns dies, de cop i volta, sense previ avis, el FR 405 va deixar de funcionar.... No hi havia manera de posar-lo en marxa... Em vaig témer el pitjor, però com que ja tinc experiència en aquestes situacions (És el tercer FR que tinc) , vaig decidir anar a Garmin i els hi vaig portar l’aparell juntament amb la factura de compra..... 

Com he dit, l'espera va ser llarga i tensa, però desprès d'uns dies em van trucar i em va entregar un FR 405, absolutament nou i per estrenar....!!! (Foto) 

Així que més content que mai, he tornat als entrenaments amb el meu nou FR 405 i torno ha gaudir de les seves dades i de la seva sorprenent exactitud mitjançant el receptor d’alta sensibilitat i la a connexió via satèl·lit del seu GPS....

Garmin - Follow The Leader...!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Te invito a que aportes tu opinión... Sólo te sugiero que no lo hagas como Anónimo... Gràcias...!!

BDL - POPULAR POSTS